Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over huisje van mijn oma

15 december 2009

Ik droomde over een foto die ik mijn collega's liet zien. Een foto van "mijn" huis. Gek want het is irl het huis waar nu mijn grootouders in wonen. Maar in mijn droom was het van mij. Een enorm groot gebouw, niet echt een kasteel, maar eerder zo iets dat begin deze eeuw zou kunnen gebouwd zijn geweest. Iets wat je in een horrorfilm zou verwachten :)

t rare was dat de foto uit de krant afkomstig was en op de voorgrond stond er een groot podium waarop een klein groepje (U2) aan het spelen was. Inderdaad, klein groepje. Zo in de trend van "oh dat op de voorgrond, tsja, dat was toevallig een of onbenullig bandje dat wat lawaai aan het maken was".

Ik vraag me af wat deze droom betekent...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024