Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Heeft mijn droom een betekenis?

Demy
21 december 2009

Dit gaat heel stom klinken.

Maar ik droom dus dat ik bij een jongen op bezoek ga die in de gevangenis zit, hij heeft in mijn droom een codenaam: Nyx. Want het zou niet veilig zijn als ik zijn echte naam wist ofzo.
Maar ik droom dus dat ik hem telkens bezoek en op een dag word de plek waar ik in mijn droom woon(die stad) overgenomen door andere mensen, die brengen iedereen uit die gevangenis ergens anders heen, ook Nyx dus. En ik kom daar bij die gevangenis terwijl ze de mensen nog aan het wegbrengen zijn en ik loop daar met tranen op mijn wangen op zoek naar hem maar kan hem niet vinden. Op een gegeven moment zeggen die mensen dat ik weg moet gaan omdat ik anders ook word opgesloten. Dus ik ga daar weg. Nog steeds huilend loop ik door de straten van de stad en iemand vraagt me wat er is en of hij mij kan helpen. Waarop ik antwoord: "Je kunt me alleen helpen door Nyx te vinden."
Maar die persoon kan niks doen en even later(ik weet niet of het dagen zijn of uren want dat is beetje vaag in mijn droom) krijg ik ineens een brief van Nyx.
Maar ik kan me niet herinneren wat er in stond.

Nu vroeg ik me af of deze droom misschien een betekenis heeft.

groetjes,

Demy

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024