Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

tas vergeten

lois
22 december 2009

ik droom regelmatig dat ik mijn tas ergens vergeten ben. Ik moet op reis of zo en mijn al mijn waardevolle papieren, bankpasen, ticket, paspoort zitten in die tas. Ik ga overal zoeken op de plekken waar iik geweest ben maar die tas is nergens. Vaak loop ik dan een dorp in waar ik, in mijn droom, gewoond heb, maar ik kan 'mijn'huis niet vinden.

24 december 2009

Hoi lois

De tas kan ook de last zijn die we met ons meedragen. Het dorp symboliseert echter ook bekrompenheid die op ons gevoelsleven drukt.

Raken we in de droom ons pasport kwijt dan zullen we door onze eigen nalatigheid problemen kunnen krijgen in ons waakbestaan

Deze droom gaat over je zelf, ik denk dat je opletten moet.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024