Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Aan de galg?

Ann8
28 december 2009

Ik heb pasgeleden een nogal vreemde droom gehad...

In die droom werd ik dus samen met een aantal vrienden aan de galg gehangen, maar op wonderlijke wijze wisten we te ontsnappen. We renden weg en waren ineens bij een heuveltje waar we vanaf rolden. Voor ons was een soort bos met heel veel struiken (geen doornen, geen bloemen, alleen blaadjes) Ik zei dat ik het gevoel had dat we snel weg moesten en toen kwamen er ineens mensen uit de struiken, mensen die achter ons aan zaten. Iedereen rende weg, maar ik kon op de een of andere manier niet wegrennen. Plots kon ik wel weer rennen dus rende ik achter iedereen aan, een pad in richtig een weiland en toen werd ik wakker ...

Iemand die dit verklaren kan?

28 december 2009

Hoi Ann8

De galg in de droom heeft maar zelden te maken met een lichamelijke dood en zijn verschijnen is dus nooit schadelijk voor ons. Meestal worden er lasten aan opgehangen die ons psychisch nogal zwaar belasten. Op die manier bekeken zou de galg dus geluk kunnen beloven.

Is de berg in de droom niet al te stijl dan kunnen we in het leven op een makkelijke vooruitgang rekenen.

Vanuit het struikgewas kan het gevaar ons beloeren. Lopen we in de droom door struikgewas en zijn we er bang om aangevallen te worden door bijvoorbeeld struikrovers, dan zijn we in het waakbestaan bang voor onverwachte wendingen.

Kan je er wat mee, groeten H@ns.

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Ann8
28 december 2009

Bedankt voor je reactie, ik kan er denk ik wel wat mee :)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024