Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
vreemde droom
Jochem van Staa
5 januari 2010
Hoi,
Ik droom dat ik geen zin heb in yoghurtijs, terwijl ik het dagelijks leven altijd yoghurtijs eet. Ik vind het heerlijk.
Vooral met fruit. En rozijnen.
Misschien soms wat siroop, maar in mijn droom lust ik geen yoghurtijs. Ik snap dit niet.
Met vriendelijke groet.
Jochem
Lea
7 januari 2010
Beste Jochem,
Ik denk dat je droom wijst op een opgeblazen maag. Het is beter om voor het slapen gaan even de maag te legen en de ziel rust te geven. Het wijst er ook op dat je body, mind and soul niet overeenkomen en misschien wel de nodige stress veroorzaken. Al het goeie komt immers van melkuni koeien. Hopelijk kun je na dit beter slapen.
Met vriendelijke groet,
Lea.
Jochem
7 januari 2010
Besta Lea,
In de beschrijving van mijn droom staat niet dat ik slecht slaap ;). Ik heb ook geen stress want ik leef volgens het 'no worries, mate'-principe.
Niet al het goeie komt van melkuni koeien, speklapjes komen niet van een koei...
Toch bedankt,
Jochem
irene eman
14 januari 2010
misschien kun je eens wat anders nemen........teveel van hetzelfde is ook niet goed zeggen ze
Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.