Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

onwetend zwanger

belinda
8 januari 2010

hoi,
ik heb vannacht een droom gehad waar ik even van in de war raakte...

ik kwam een dag voor de bevalling erachter dat ik zwanger was. ik wist niet wanneer ik zou moeten bevallen, en even later werd met kindje geboren. het was een prachtig kindje.
niemand wilde in eerste instantie niet geloven dat het mijn kind was omdat niemand wist dat ik zwanger was. ik was op een feest met allerlei bekenden van mij en ging even weg om mijn kindje borstvoeding te geven. toen ik terug kwam had iedereen vernomen dat het mijn kindje was en kwam er een jongen (de jongen die in mijn echte leven een slechte rol heeft en al een jaar achter me aan loopt) naar me toe en zei dat hij de vader was. dat was mogelijk omdat we in juni gemeenschap hadden hadden gehad en het was nu februari. maar ik liet hem niks merken dat hij de vader zou zijn. ik ontkende alles. verder ging in mijn droom de tijd super langzaam naar mijn gevoel. omdat ik maar om de zoveel tijd mijn kindje eten mocht geven. ik heb mijn kindje maar 1 keer eten kunnen geven, maar ik wilde heel graag bij hem of haar zijn. ik weet op dit moment het geslacht niet meer. verder was alles om me heen wel heel hectisch, en het hele verhaal speelde zich af op een feest.

ik weet dat het allemaal heel raar klinkt, maar het is nu eenmaal allemaal gedroomt.. gelukkig.. maar ik zou wel graag de betekenis van deze droom willen weten.
kan iemand mij hierbij helpen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024