Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

paard op berg

10 januari 2010

ik zat op een wit paard en begon een moeilijke beklimming van een berg. éénmaal aan de top MET dat paard volgden er drie honden en twee van hen begonnen plots te vechten. Het paard had geen schrik en vertrappelde de vechtende honden, maar die bleven maar volgen.

11 januari 2010

Hoi Tyll

Een wit paard heeft iets zuivers.

Is de berg in de droom niet al te stijl dan kunnen we in het leven op een makkelijke vooruitgang rekenen. Steile bergen wijzen op problemen die we zullen krijgen, en alleen met veel inspanning kunnen we deze overwinnen.

Dromen we dat we worden begeleid door één of meerdere honden, dan worden we in het waakbestaan wakker gehouden door onze instincten.

Het getal 3

Postief: De drie beschikt over veel kracht en over het algemeen zijn het gezellige en enthousiaste mensen. Geeft alles aan anderen.

Negatief: Dwarsligger, een blok aan het been. Gemakzuchtig, goed in het delegeren. Onpraktisch (vooral als de Drie niet wilt). Als de Drie niet roept, dan leunt hij. Ook kan de negatieve drie explosief agressief zijn.

Kijk maar wat je er mee kan, je hebt in ieder geval een sterk paard

Groeten h@ns.

13 januari 2010

dank je hans,

ik heb zo mijn eigen verklaring; want de droom is al een jaar geleden,
en sindsdien heb ik promotie gekregen door hard en meer te werken( beklimmen berg)

ik kreeg een grotere verantwoordelijkheid en meer zelfstandigheid, maar ik moest ook het iniatief nemen "anderen leiden" (wit paard)

ik heb trouwe collegas en we konden op mekaar rekenen, de sfeer was super, doch ééntje was
jaloers en probeerde me te dwarsbomen.(de honden)

maar die is door de mand gevallen en ondertussen ontslagen.

so life goes on :)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024