Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

In mijn dromen word ik niet serieus genomen

Ilse
15 januari 2010

Hallo,

Ik heb nou al een paar keer gedroomd dat ik in een hele ernstige en gevaarlijke situatie terechtkwam (een keer werd ik door vier jongens bedreigd met messen en een andere keer was ik in een heel druk winkelcentrum toen iemand ineens met een soort van machinegeweer op iedereen begon te schieten) maar ik ontsnapte wel altijd. Maar dat is niet het ergste. Elke keer als ik dan vertel wat er gebeurt is (bijvoorbeeld dat ik bedreigd ben) neemt niemand me serieus. Iedereen doet alsof het niets voorstelt en dat het niet uitmaakt. Daar word ik in mijn droom dan heel verdrietig en depressief van, en dan word ik wakker.

Ik vroeg me af of er iemand is die weet wat dit soort dromen betekenen. Heeft het te maken met mij? Of met de mensen in mijn omgeving?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024