Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over zwart water

Roosje
15 januari 2010

Vanacht werd mijn vriend naast mij wakker. en vertelde mij zijn droom.

hij droomde dat hij hier in de huiskamer muziek zat te luisteren, op een gegeven moment ging mijn telefoon af en ik werd door iemand met de begin letter P. ik zat op de bank en stond op op mijn telefoon te beantwoorden. Op het zelfde moment dat ik mijn telefoon wou beantwoorde vielen er heel veel glazen borden in de keuken. we keken elkaar geschrokken aan in zijn droom. Mijn vriend begon te vloeken in zijn droom, hoe hij naar de keuken liep wat er gebeurde zag hij een emmer met zwart water en een deksel erboven, maar geen scherven, hij begon weer te schelden tegelijkertijd.hij hij die keuken stond voelde hij een machtig iets, iets wat sterker is dan alles. hij is uit de keuken gelopen, omdat de druk te veel voor hem was. Hij riep mijn naam maar in de droom lukte het niet, er kwam geen geluid uit je mond, hij wou op me af lopen en toen werd hij wakker.

Hoe mijn vriend nu wakker is wilde hij me wakker maken, maar dat lukte niet hij kon zijn lichaam niet bewegen alleen zijn tenen. na 30 sec lukte het utieindelijk en schudde mij wakker en riep mijn naam.

wat is de betekenis van deze droom ?
alvast badankt!

15 januari 2010

Meestal zullen emmers in de droom gebruikt worden voor water en afval.

Het water dat we in de droom zien of gebruiken kan symbool staan voor reiniging, nieuw leven maar ook de dood.

Wie in de droom veel zwart ziet zou in het waakbestaan zijn leven drastisch moeten veranderen.

Dromen over vloeken voorspelt dat u dingen zult nastreven die u weinig vertrouwen in de mensheid zullen geven.

In de droom gebeld worden kan te maken hebben met een toezegging, maar ook een afzegging.

Roepen we de naam van iemand anders in de droom dan willen we deze onbewust waarschuwen voor gevaar, maar het kan ook zijn dat we de hulp van deze persoon nodig hebben.

Wie in de droom verlamd is lijdt aan een psychische aandoening waardoor hij belemmerd wordt om op de juiste manier in het leven vooruit te komen. Soms wil de droom ons waarschuwen dat we in het waakbestaan niet te veel moeten riskeren.

Zo maar een utleg van een paar symbolen uit zijn droom, kan je aan hem vragen waar hij mee zit, wat voor problmen hij heeft en of hij daar bij geholpen wil worden.Kijk maar of hij er wat mee kan.

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024