Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

een gecombineerde droom

19 januari 2010

Omdat ik heel zelden dromen herriner en deze mij nog vrij gedetailleerd bijstaat, hier mij droom;

Ik was samen met een groepje (onbekende) mensen in een soort gebouw, heel groot en het deed wat sober aan.
Het leek een soort gedateerd, gigantisch bejaardenhuis. Het was behoorlijk druk met mensen die doodsbang waren
voor een slang die er aanwezig was en die door het gebouw heen spookte. Deze slang leek tientallen meters lang.

De aanwezige mensen vluchten er voor weg, terwijl ik met dat groepje eropaf ging om de slang op een afstandje in de gaten
te houden.

Van de hak op de tak stond ik op het eind van mijn droom te zoenen met een meisje die ik lijkt op een meisje die ik af en toe
zie op de sportschool waar ik kom.
Het leek heel echt en intens en na een paar momenten was het afgelopen en war dat ook meteen het eind van mijn droom.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekend?
Ik ben benieuwd..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024