Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat betekent deze droom..?

Disposable Teen
19 januari 2010

Hee iedereen, ik had vannacht een droom.. en ik heb er lang over na gedacht maar weet niet wat hij betekent..
Misschien dat een ander mij kan helpen?
Ik droomde dat ik met mijn klas naar een hardloopbaan ging, en we moesten in tweetallen zo snel mogelijk bij de finish komen. Maar je moest van je partner de handen beide vasthouden. Om de een of andere rede hoorde een meisje uit mijn klas (die ik wel leuk vindt) bij mij. We pakten elkaars handen, en toen begon de race. Wij kwamen als eersten over de finish, en de leraar zei ''zag je ze gaan?'' tegen de rest. De droom voelde heel echt, alsof ik haar handen echt vast had.. Ik werd wakker en was meteen teleurgesteld dat het niet echt gebeurd was, want in het echt zal ik nooit zo dichtbij haar kunnen komen.. Verder haat ik gym omdat ik er super slecht in ben.. hoop dat iemand weet wat deze droom betekent!!:O

Lessy
21 januari 2010

Hey,

In je droom ben je goed in gym, met haar.
Zij haalt dus het beste in je naar boven, aangezien je in het echt niet zo goed bent in gym.

Je bent verliefd!
Ik denk dat je het gewoon zou moeten proberen in het echt.

Hopelijk ben je iets wijzer.

Succes!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024