Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Tanden

26 januari 2010

Hallo allemaal,

Ik heb een hele rare droom gehad en hoop dat jullie mij een verklaring kunnen geven.

Mijn twee voortanden kwamen uit mijn mond. Ik snel naar een tandarts om de tanden terug te plaatsen maar dat was niet nodig omdat er geen plek was om ze terug te plaatsen. Mijn gebit was zich al aan het herstellen. Er zaten er 2 mooie tanden op de plaats.

Grtz
Aima

28 januari 2010

Hoi aima

De tanden zijn nodig om ons voedsel te malen dat als onze energiebron dient. Wie in de droom zijn tanden of kiezen verliest zal het in het waakbestaan ontbreken aan lichamelijke en geestelijke energie.

Het verliezen van tanden kan verder ook inhouden dat we het contact met onze medemens verliezen. Soms duiden uitvallende tanden op schuldgevoelens in de liefde.

Maar er waren alweer nieuwe tanden dus je krijgt nog een kans om het beter te doen, denk ik.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024