Hallo,
ik heb een droom gehad die totaal verschillend is aan wat ik op het moment heb. ter illustratie ik heb geen vriendin meer en geen Kinderen.
nu de droom, in de droom bevind ik me de heletijd in m'n huis/kamer. Daarin had ik een vriendin & even later kregen we 'n Baby, helemaal Gelukkig enzo maar het vreemde is dat er 'n maatje van me invoor kwam en hij stond alleen maar te kijken en te lachen, verder was de vriendin die ik in de droom had ook een Bekende van mij, verder droomde ik dat we het gewoon goed hadden alles voelde goed/gelukkig.. maar in de droom werkte ik hard om alles te behouden zo als het is/was in de droom..
verder droomde ik dat ik gewoon in die kamer bevond (ik ben student) alles wat precies zoals ik het heb ingericht heel erg raar..
ik hoop dat deze uitleg n beetje duidelijk is overgekomen, want voorme zelf is het nog steeds niet duidelijk waarom ik die droom heb gehad. en toch ben ik er van verzekerd dat er 'n betekenis achter zit. ik heb op deze site gezocht naar; baby, vriendin, vrienden, kamer.
ik hoop dat jullie hier raad mee weten?
Vriendelijke groet,
Michel.