vooraf wat uitleg:
Deze droom gaat over mijn ex en telkens als ik haar weer ziet, heb ik wel een droom die over haar gaat en schrik dan ineens wakker, maar dit keer heb ik het volgende gedroomd:
Mijn ex zit bij ons thuis op de bank en mijn ouders en ik en nog 2 vriendinnen van haar zaten er ook, ze vertelde ons dat ze ging verhuizen of ons ging verlaten.
Dit vonden we allemaal niet leuk.
ondanks ik in het echte leven ruzie met haar heb en vermoed in de droom ook vond ik het ook niet echt leuk.
Later liepen we ergens op straat, mijn moeder me ex en de 2 vriendinnen en natuurlijk ikzelf.
Mijn ex was behoorlijk overstuur ervan dat ze wegging en de andere probeerde haar nog over te halen, maar dat lukte niet echt en me ex raakte alleen nog maar meer overstuur.
Ikzelf had helemaal niets gezegt erover en toen fluisterde 1 van haar vriendinnen in mijn oor van dat ik de enige was die haar kon troosten en te kalmeren.
Dit deed ik ook, maar ze liep achteruit van mijn af en toen ik wat tegen haar had gezegt om haar te gerust te stellen viel ze in mijn armen en ik trooste haar.....toen schrok ik wakker..
Deze droom houd me al een paar dagen bezig, ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Wie kan mijn helpen met een theorie?