Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Betekenis droom.

Liza
10 februari 2010

Ik heb al een paar dagen dezelfde droom gehad en ik zou graag willen weten wat het betekend.

Ik droom namenlijk dat ik zwanger ben van een vriend van mij.
Vroeger was ik verliefd op hem, maar we hebben besloten om vrienden te blijven.
Ik herriner mij niet echt de details van de droom, wat ik me wel herinner is dat ik me niet gelukkig voelde.
Het rare is dat elke nacht de droom een beetje langer wordt,
een paar dagen geleden is hij gestopt toen ik wist dat ik zwanger was,
deze nacht is hij gestopt toen ik een buikje begon te krijgen.

Weet er iemand wat het betekend??

minoes
17 februari 2010

een zwangerschap betekent meestal een begin van een nieuw idee. een soort groei.
iets dat nog niet helemaal klaar is.

je zegt dat je je niet prettig voelde in je vorige relatie.
het is dus geen verlangen naar toch iets meer (van DIE vriend.)

het idee groeit in je.
waarschijnlijk is dat ook de reden waarom je droom steeds een stukje verder gaat.
ik denk dat je eigen ik, je ziel, je onderbewustzijn OOK aan het groeien is.

waarheen? naar wat?
dat zul je pas weten, als het idee volgroeid is.
misschien zul je het weten, als in je droom een baby geboren wordt...

jARIA
21 maart 2010

Ik heb al een paar weken eigenlijk dat ik droom over een jongen, ik vind hem wel een beetje leuk, maar ik droom dat we heletijd samen zijn en dat we bijna elke keer zoenen, maar net niet, ik vind hem op zich best wel leuk, ik heb zelf een vriend van al 3 jaar...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024