ik droomde gisteren ( 11 februari 's nachts dat ik een ziek vosje vond een heel erg klein ziek vosje, een jong vosje, maar dan kleiner dan je hand palm, Ik nam het vosje mee naar huis zonder dat mijn ouders erachter kwamen en ik zorgde voor het. een lange tijd later was het vosje al weer gezond en ietsjes groter en het speelde in mijn kamer ik was van plan om het te houden tot het volwassen was en op zichzelf kon leven. Mijn moeder kwam toen mijn kamer binnen en zag het vosje door de kamer heen rennen ze keek heel boos en verbaasd en zij dat ik het beest weg moest doen, en ik zij toen dat ik dat toch niet kon doen want het had helemaal gene ouders . en later ging ik mijn tas voor school inpakken en deed het vosje in mijn portemonnee.( het vosje was dus zo klein dat het in mijn portemonnee paste. en ik deed de portemonnee in mijn tas en dat was het einde. weet iemand mischien wat dat betekent? ik ben die nacht ook op 1 uur wakkeer geworden en viel daarna in slaap. en ik had ook een behoefte gedaan in mijn bed en toen ik wakker werd(6 uur) dacht ikd at eht zweet was, en ik kleedeme om en ging in mijn logeerbed verder slapen.