Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dode mensen onder water.

Haike
29 oktober 2007

Een bizarre droom waar ik geen touw aan vast kan knopen.

Ik sta op een steiger bij het water. Het water is ondiep, rustig en helder, maar ligt bezaaid met levensgrote, aangeklede poppen. Hiertussen liggen echte dode mensen. Ik moet over hen heen lopen om bij een soort boot te komen waar een man met een rode baard ligt te slapen. Ik laat hem schrikken als ik hem wakker maak. Het lijkt erop dat hij de enige overlevende is, maar dat hij niet echt betrokken is bij de dode mensen in het water.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekent?

Joost
24 december 2009

Die man heeft natuurlijk al die mensen vermoord,zn baard zit namelijk onder het bloed,waarschijnlijk is hij psychopaat,omdat hij eerst zn fantasie uitleefde met levensechte poppen en daarna ging hij zijn fantasie uitleven op echte mensen,en natuurlijk schrikt hij omdat hij bang is om opgepakt te worden door de politie...als ik jou was zou ik hem nooit meer wakker maken die gast ,anders kom je ook op de bodem te liggen.................

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024