hoi, ik ben nieuw op dit forum, zodoende dat ik twee dromen vandaag erop zet.
een paar dagen geleden droomde ik het volgende:
mijn man en ik waren op reis. we moesten naar het vliegveld, en we reisden daarheen met de trein.
we stapten bij een station uit, omdat we daar moesten overstappen.
het volgende station, was op zichtafstand van het vorige.
die stations en het hele rail-gebeuren was heel raar. de stations stonden tientallen meters boven de grond.
het waren een soort heel grote ronde gebouwen...soort platte ufo achtige dingen, (alleen de vorm...verder geen gevoelens richting ufo's of aliens.)
en ze stonden op hele hoge massieve constructies.
ik heb op google gezocht naar plaatjes...het lijkt nog het meeste op een tv zendmast, maar dan honderden keren groter.
ok...wij stappen dus op het volgende station uit, en ik kijk uit het raam, naar het vorige station.
daar zie ik een ontploffing, en het HELE station implodeerd en de toren waar het op gebouwd is, breekt in stukken uit elkaar!!!
ik zeg tegen mijn man, dat we terug moeten reizen om die mensen te waarschuwen.
(want: in mijn droom WEET ik, dat als ik TERUG reis, dat ik dan ook terug in de TIJD reis...dus ik KAN ze ook echt waarschuwen...)
mijn man heeft daar geen zin in.
die wil zijn vliegtuig halen.
dus ik laat hem alleen vertrekken, en ik ga zelf, alleen, terug.
daar aangekomen, op het vorige station, is inderdaad de ramp nog niet gebeurd.
dus ik begin te schreeuwen en te roepen en te zwaaien.
heel veel mensen luisteren naar mijn waarschuwing en lopen de trappen af door de toren...naar de bodem.
maar niet iedereen luistert.
dan, als ik besef dat ik niet iedereen kan redden, omdat ze gewoon niet luisteren, klim ik als laatste de trappen af.
en boven mij, stort alles in...ik moet rennen, want de ravage volgt me op de voet.
wat kan dit betekenen?