Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

deur op kier

R.R.
16 februari 2010

ik droomde vannacht heel veel verschillende dingen wat nergens op sloeg verder maar elke droom eindigde met een deur die op een kier stond en als ik wilde kijken wat er achter zat werd ik wakker. Wat betekend dit?

minoes
16 februari 2010

dag RR

het idee dat ik kreeg na het lezen van je droom, was dat je onderbewustzijn je een antwoord op een vraag wil geven...maar je bent er blijkbaar nog niet helemaal aan toe.
of je zit met een vraag of een probleem, en je weet het antwoord er eigenlijk zelf al op.

het gevoel dat ik krijg is hetzelfde als je iets in je geheugen zoekt, en je kunt er maar niet opkomen. "het zit op het puntje van mijn tong".

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024