Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

heel erg nieuwsgierig!!

ME
18 februari 2010

Hey mensen,

Weten jullie misschien wat deze droom betekent? -->

Ik werd op een bed mishandeld door mijn moeder (ik kreeg handschoenen aan en ze trok aan mijn armen daarmee zodat ik pijn had.. en ze sloeg me met een kleine stok) daarna was ik heel boos en verdrietig..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een andere droom die ik laatst had was:

Ik zat in een bus met allemaal mensen. Voor in de bus hong zo'n scherm (voor een beamer) en daarop kwam de e-mailinbox van mijn vader omdat hij in de bus daarop inlogte. Toen ging hij (of iemand anders) naar een andere site en was hij dus vergeten uit te loggen uit de e-mail. Het lukte hem niet om uit te loggen dus toen zei ik: kijk daar rechts onder staat een envelopje als je daarop klikt kom je misschien weer in je inbox. En toen kon hij inderdaad uitloggen.

Groetjes en echt superbedankt voor de mensen die mijn dromen willen helpen verklaren :D ben zoooo benieuwd :D
Kus me

19 februari 2010

Hoi ME

Wie in de droom gemarteld wordt zal in het waakbestaan verdriet worden gedaan

Wie in de droom zijn eigen moeder ziet heeft in het waakbestaan gebrek aan zelfbewustzijn.

Krijgen we slaag met een stok dan zouden we in het waakbestaan voor onze daden ter verantwoording worden geroepen. Mogelijk heeft dit ook te maken met een schuldcomplex of onzekerheid.

Tweed 2 droom.

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. Zitten we in de droom in een autobus, dan wil dat zeggen dat we in het waakbestaan uitsluitend in staat zijn om samen met anderen ons doel te bereiken. Is de bus in de droom propvol en voelen we ons opgesloten, dan willen we in het waakbestaan graag alleen ons doel bereiken maar zijn bang dat we dat niet kunnen.

Wie in de droom met een computer werkt zou er in het waakbestaan even tussenuit moeten.

Maar je hebt het invenlopje niet geopend en dat zou jammer kunnen zijn.

Kijk maar of jeer wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024