Ik heb laatst een hele vreemde droom gehad, en ik wil graag weten wat deze betekent. Kan iemand helpen want ik heb al op internet gezocht maar kwam er niet uit:S
Dit is mijn droom:
eerst sta ik op een grasveld, daar staan allemaal hemelbedden met een zwarte deken. Op die deken liggen mensen. Die worden in die dekens gewikkeld en ergens naar toe gebracht. Samen met andere kinderen (ik weet niet wie) rende ik het grasveld op en greep zo'n doek waar een mens inzat. We rende daarmee een heuvel op. Achter die heuvel zouden ze veilig zijn. Toen ik net boven was, werd er plots geschoten en toen liet ik me naar benede rollen. Ik verschool me achter een kaart en werd niet geraakt.
Toen versprong het beeld, naar een kamer. De ramen waren dicht getimmerd en het was er donker.
Ik sliep in die kamer en dat huis was van een man die meer meisjes gevangenhield. Hij voede ze moslims op, ik moest een hoefddoek dragen (ik ben een niet gelovige). Op een dag zei hij dat we braaf waren en dat we ergens naartoe gingen. Wij mochten uitkiezen waarnaartoe.
Iemand bedacht om te gaan wandelen zodat we dna konden ontsnappen. Ik ben toen naar die donkere kamer gegaan en heb mijn geld enzo gepakt. TOen liep er over de gang opeens een onbekende, ik smeekte hem om ons te helpen. Hij zei: 'Niet opnieuw.' en liep weg.
Toen werd ik wakker.
Kan iemand helpen wat deze droom te betekenen heeft? Ik hoor het wel
X