Hey,
Mijn eerste bezoek hier op het forum, ben eraan gekomen via internet, en het was laatst op de radio, meteen hierheen gekomen om een droom te laten uitleggen die ik in mijn jongere jaren vaker gehad heb.
De gehele droom was niet altijd hetzelfde, maar er zaten wel altijd een paar vaste punten in zoals:
Dromen dat ik door een straat in mijn dorp vlieg, waarna ik boven kom en stilsta. op dat moment zie ik iets engs, ik probeer te rennen maar mijn benen gaan in slomotion (alsof ik in cement sta) terwijl de rest wel gewoon in de normale tijd gaat.
Dit "enge ding" neemt me dan mee in een vliegtuig of luchtballon en gooit mij van heel hoog naar beneden. de hele weg naar beneden bedenk ik hoeveel pijn het gaat doen, en dan zie ik de grond, doe mijn ogen dicht en klap neer, maar sta gewoon weer op en loop verder zonder pijn.
deze droom kwam vaker terug en op de een of andere manier altijd met die punten in (soms in een andere volgorde, soms met 1 missend maar meestal alles erin. Het gekke is dat ik de laatste paar keer dat ik deze droom had, ook echt wakker werd op het moment dat ik neerkwam van de val.
het was alsof als ik mijn ogen maar dichtdeed als ik neerkwam, dat het dan geen pijn deed?
voor de rest heb ik eigenlijk niet veel nare dromen / nachtmerries. Ik snurk wel, dat verklaart misschien waarom ik niet veel droom. maar de dormen die ik heb, onthoud ik meestal wel.
Chris