Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kon hem niet vinden.

Ines
28 februari 2010

Hallo, ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn droom.
Ik was in een openbare ruimte waar veel mensen waren, maar ik was alleen, en dronk alcohol.
Toen ik naar de toilet ging, zag ik dat ie geen deuren had. En er was ook een uitsmijter bij zegmaar.
En ik zag ook een hele grote spiegel.
Toen ik daar weer wegging, zag ik een vriend van me, hij begon aan me te zitten.
Ik vroeg aan hem of hij de jongen had gezien die ik leuk vind.
Hij zei dat ie beneden is, en dat ie me iets heel belangrijks moet vragen.
Dus ik zocht hem overal, maar vond hem nergers, en iedereen zei maar dat ie me iets belangrijks moest vragen.
En ik kon hem maar niet vinden.

De jongen die ik leuk vind, zegt dat ie ook mij leuk vind, maar ik weet niet precies wat hij wilt.
En hij is maar steeds met andere meisjes bezig, dus daar voel ik me zeer vervelend over.

Kan iemand mijn droom aub uitleggen?

minoes
1 maart 2010

ik denk dat die vriend van jou je aan het lijntje houdt.

hij zegt dat hij jou leuk vindt...maar laat dat niet bepaald merken. (als hij steeds aandacht voor andere meisjes heeft...)
voor je gevoel heb je geen contact.
dat is wat er ook in je droom naar voren komt.

je bent op zoek naar een toilet.
dus je merkt zelf dat je negatieve emoties hebt, die je wilt lossen...kwijt zien te raken.

dan is er een jongen die aan je zit.
blijkbaar heb je wel behoefte aan liefde , warmte, contact...maar NIET van DIE jongen.
die jongen is de verkeerde.

ik denk dat die jongen in je droom TEVENS de jongen uit je leven is.
het is NIET de JUISTE jongen

dan ga je op zoek.
iedereen schijnt hem net gezien te hebben, want iedereen weet dat hij je iets moet zeggen of vragen.
maar jijzelf ziet hem niet.

oftewel: je hebt geen contact met hem.
jij loopt achter hem aan. jij doet je best. maar je wordt er niet voor beloond. je kunt hem niet vinden.

ik geef liever positieve uitleg aan elke droom, maar meid...ik denk dat je deze jongen beter kunt dumpen.
er zijn betere jongens in de wereld.
en jij verdient ook beter!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024