Hoi allemaal :-)
Ik heb een tijd geleden een droom gehad, en het ging grotendeels over mijn ex-vriendje.
Het ging als volgt:
Ik kreeg een witte brief, toen ik die brief open wilde maken, kwam er als eerste rode vloeistof uit. Ik werd er erg bang van en had em weggestopt. Ik ging naar mijn moeder en mijn zus toe, die hadden mij overgehaald om in die brief te kijken. Ik had verwacht dat er een boek in zat, eentje die ik hem een keer heb uitgeleend en niet meer terugkreeg, en mijn pasfoto, dus ik maakte het open. En er kwam allerlei rotzooi uit; pennen, kapotte potloden, kaugom, briefjes end, Het was van dat spul, dat als je dat in je kamer zou vinden, je het gelijk weg zou gooien. En het was best een kleine envelop en daar kwam best veel uit. Na dat de rommel eruit was, zag ik op de envelop staan dat het van mijn ex was en ik vertelde het aan mijn zus, en die reageerde heel teleurstellend. In die droom zelf, hoorde ik mijn moeder op gegeven moment schreeuwen; 'Waarom kan ze niet een normaal vriendje mee naar huis nemen!' schreeuwde ze. Ik schrok er erg van.
Maar mijn ex-vriend spreek ik niet meer, omdat toen ik het uit maakte, hij op een toon reageerde, alsof het mijn schuld was dat het uit was. En daar zat ik erg mee. Omdat ik zag wat er gebeurde en misging en hij het niet zag!
Maar als iemand denkt te weten wat het betekent, dan zou ik het graag willen horen.
Alvast bedankt!