Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een schrale mond.

Justitia
17 jaar geleden

Beste mensen,

Ik heb laatst gedroomd over mijn mond erg schraal was. Een soort van schraal ringbaardje om mijn mond heen.

Ik weet dat een mond duidt op iets zeggen of juist je mond houden omdat er al te veel is gezegd, maar hoe zit het met dat schrale, dat kan ik niet plaatsen? De nadruk in mijn droom lag ook op het schrale.

Groet,

Justitia

brutal
14 jaar geleden

ik denk zo, dat jij niet echt spoort. Hoe haal je het in je scrale hoofd om met zoiets mensen lastig te vallen, het irriteert niet alleen mij maar ook de rest van de mensen die dit lezen.
echter denk ik dat jij droomt over je mond dat je inderdaad mensen teveel lastig valt en dat GOD dat op deze manier kenbaar wil maken, en met schraal denk ik zo tussen je benen.
of je hebt een schrale dop of een schrale kut en dat kan komen van teveel neuken en zul je meer glijmiddel moeten smeren. en anders wat beter je schaamharen scheren of een andere onderbroek aantrekken
Misschien kun je de G.G.Z.E bellen en een interne afspraak maken want misschien zijn je hersens te schraal omdat je teveel onzin verkoopt
ik hoop dat ik genoeg geiformeerd heb en zoniet leg ik zelf de klemtoon iets verkeerd. groetjes BRUTAL

14 jaar geleden

Hoi
Justitia

De mond in de droom kan spreken zonder te bewegen. Vaak zal de mond een erotische betekenis hebben, zeker wanneer het een volle mond betreft. De mond kan alleen in samenhang met de andere droomsymbolen worden uitgelegd

De betekenis van de ( ring ) baard in de droom is sterk afhankelijk van de culturele en persoonlijke achtergrond van de dromer.

als je droomt dat je dorst of een schrale mond hebt, symboliseert dit een oningevulde behoefte. Je zou op zoek kunnen zijn naar inspiratie, motivaties of een zetje in de rug.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024