Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat betekend deze droom??

Butterfly
20 maart 2010

Ik had vannacht een hele rare droom. Ik kan me niet alles meer precies herinneren, maar er zijn wel wat dingen blijven hangen.

Ik was met anderen ergens op een gras vlakte, een soort festival/ feest terrein. Daarna ben ik samen met mn ex en zijn denkbeeldige "nieuwe vriendin" naar een soort van vuurtoren gegaan. We sliepen met zn drieën langs elkaar. Mn ex lag in t midden.

Toen ging mn gedachte ineens terug naar het terrein waar een andere vriend bleef slapen en daar kwamen ratten in voor.

Later droomde ik ineens over een soort lift. Ik stond samen in die lift met mn ex. Het was een vierkant gebouw waar die lift omheen draaide. Maar die lift zat om de hele breedte van het gebouw. Er waren meerde lift ruimtes waar je in kon stappen. Ik besefte dat het een hele grote lift ruimte was, meer een opslag om zo maar te zeggen. Ik wachte totdat ik samen met mn ex in zo'n ruimte kon stappen, zodat we alleen in de lift zaten. Binnen in de lift hingen race outfits. Van die blauwe overalls, en allemaal accessoires. Op een gegeven moment vroeg ik aan mn ex hoeveel verdiepingen het gebouw eigenlijk had. Toen zei hij dat het een heel hoog gebouw was. Waarop ik antwoorde "dan laat maar zitten, want ik heb geen zin om helemaal omhoog te gaan". De lift was wel al begonnen met draaien. Wat eigenlijk helemaal niet kan, want die lift was als een soort vierkant met een gat in het midden, en in dat gat stond het gebouw zeg maar. De lift en het gebouw sloten naadloos op elkaar aan. Maar zoiets kan natuurlijk nooit rond draaien. De lift draaide rechtsom omhoog. Nadat ik had gezegd dat ik geen zin had om helemaal omhoog te gaan, sprong mn ex vanuit de lift naar buiten. Ik zag de sprong van buitenaf zeg maar. Het leek wel of ik al buiten was en hem zag springen. We waren nog niet zo hoog. Heel raar, want de lift was in eerste instantie gewoon dicht. Er zaten ook geen ramen in of zo. Het leek wel of mn ex door een denkbeeldige wand heen sprong. Toen stopte de droom. Maar de droom voelde ook helemaal niet eng.

Je zou zeggen dat die sprong een nare ervaring zou moeten zijn, maar er was ook helemaal niks met mijn ex aan de hand. Het leek wel of ik de landing niet zag en dat de droom daar stopte. Het voelde allemaal heel goed. Net of we in de lucht zweefde of zo.

Gerenzo
21 maart 2010

Ik had een jaar geleden ofzo een hele rare droom en hij kwam steeds terug, tot een keer en toen liep het goed af.
Het was in mijn oude huis.Ik liep snachts mijn slaapkamer uit en zag overal rare misvormde mensen in andere bedden en in kamers, op de bank, in de keuken etc.
Ik kon nergens mijn ouders vinden en was alleen met rare misvormde mensen.
De laatste keer kwam ik iemand tegen in het eind van mijn droom, een jongen met sproeten en een basketbal tenue aan.
hij zag er normaal uit en praatte tegen me.

Gelukkig heb ik die dromen niet meer.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024