Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wie kan deze droom verklaren

Daisy Haegeman
26 maart 2010

kan iemand deze droom verklaren, ik raak er zelf niet wijs uit.

Ik was op vakantie in een hotel waar alles er nogal losjes aan toe ging, alsof ook het personeel op vakantie was. Iedereen wel heel erg vriendelijk maar het leek alsof je nooit echt contact met iemand kon leggen.
Ik had wel het gevoel alsof ik eerder op kamers zat. Het deed me denken aan mijn studieperiode.
Toen ik naar buiten liep om het landschap te verkennen bevond ik mij in een soort van doolhof in het zand en samengesteld door allerlei tenten.
Ik ben er niet binnengegaan maar had wel het gevoel alsof ik er een goed overzicht over had.
Toen zat ik in een wagen om het land verder te verkennen.
Even was alles weg en plots zag ik een spierwitte autobus recht op mij af komen. Ik had geen schrik, vroeg mij alleen af of ik misschieten aan het slapen was en ik dit droomde. ( ik heb wel eens meer dat ik in mijn droom zijnde denk dat ik aan het dromen ben) Ik besefte niet dat dit een gevaar kon betekenen.De chauffeur was druk gebaren makend met beide armen verhalen aan het vertellen aan de man naast hem. Naar mate ik naderde werden deze gebaren minder vloeiend en gebroken zoals je bij een defect aan de televisie ook soms meemaakt. Het leek alsof alles steeds sneller en sneller ging. En toen ben ik fataal op die bus gereden. Mijn wagen was pikzwart van kleur en bij de botsing is het voorste gedeelte van de wagen over het onderste gedeelte geplooid. Ik vroeg mij alleen af waarom ik geen pijn voelde. De deur van de wagen kreeg ik zonder moeite open en toen ik uit de wagen kroop waren de autobusbestuurder en zijn begeleider er al om mij te helpen. Ik kon alleen maar denken ondanks hun toch oorspronkelijke opmerkingen dat zij uitzonderlijk lief en vriendelijk waren. Vond wel dat alle mannen rondom mij heel sterk op elkaar leken. Ik miste mijn schoenen en samen zijn wij die gaan zoeken. Ik had het gevoel dat die schoenen erg belangrijk voor mij waren.
En toen hield deze droom op.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024