Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

niet uitgekozen worden, disco, autorijden...... etc

Chanel
3 april 2010

Ik had vannacht gedroomd dat ik met allemaal meisjes van me school ergens was, en die werden uitgekozen voor een modellen iets? Ik ga veel met een meisje van hun om, en wij bleven als 2 enigste over die niet werden gekozen wat we niet snapte want er waren er veel bij die niet knap waren en dik en onverzorgd (niet dat wij de kanpste zijn hoor haha vat het niet verkeerd op). en alle mensen die gekozen waren deden heel raar tegen ons. opeens in de avond stond ik in een discotheek met allemaal muziek en verschillende verhoogde podiums.. ik stond ook boven en kon alles vanaf beneden zien hoe mensen dansde etc. en schuin voor mij stond een man die iets zou weggeven, hij keek mij de hele tijd aan. toen hij vertelde wat het was een BB (blackberry) ging iedereen uit ze dak maar ik bleef heel geconsentreerd kijken tot hij liet zien wat het was, ik kreeg het eerst te zien en daarna iedereen, toen stopte iedereen met juichen het was een heel raar ding silver, met een klokje erop een langwerpig vierkant achtig ding. en er waren ook dansers die in roze met witte uniformen danste in 3 groepen en ze hadden van die pannendeksels ofzo waar ze mee sloegen haal raar. toen was ik opeens in een woonwijk terrecht gekomen waar ik niet woonde en het ook niet ken, het was allemaal nog in de bouw modderige plekjes en nog geen bestrating allemaal van die bouplaten en bouwketen, er woonde ook dicht bij mij een vriend van mij waar ik nu ruzie mee heb. ik ging met mijn moeder autorijden en ik perkeerde steeds verkeerd en kon het huis ook niet vinden, en ik ging steeds proberen na 3x was het mij gelukt om de auto voor het goede huis te parkeren toen ik uit de auto stapte werd ik wakker..

wat kan dit zijn dat ik dit droom?
is hier wat over te vertellen?

groetjes,
chanel

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024