Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zo'n rare droom :\

15 jaar geleden

Ik droom de laatste tijd dromen dat mensen doodgaan, en ik er om moet lachen .
Zo laatst had ik ook een droom, en ik ga hem nu zo goed mogelijk vertellen wat ik er nog van weet ;

Ik was bij een jongere versie van een man waar ik fan van ben (Andrew-Lee Potts) en we gingen samen lopen door een gang heen, toen kwamen we bij een lift. We gingen op een lijst kijken waar 2 kanten aan zaten namelijk de Nietdood lijst, en de Weldood lijst. Gelukkig stonden we allebei op de Nietdood lijst.

Ineens zat ik op een bankje naar de lift te kijken (hij was compleet doorzichtig, ook waar hij heen ging kon ik helemaal volgen) en je zag mensen steeds doodgaan of niet doodgaan en ik genoot ergewoon van.
Uiteindelijk ging ik zelf de lift in met mn vader en toen drukte hij op het knopje 'naar boven' maar we gingen met een noodgang naar beneden, dus ik werd boos en klikte op het 'naar beneden' knopje en we gingen naar boven. Toen ik dat deed werd mn vader vermorzeld door een tafel die naar beneden viel en bleef ik leven.

Tijdje daarna werd ik wakker (in mijn droom) en lag mijn hoofd op Andrew-Lee potts zn borstkas zegmaar. Zijn computer ging ineens aan en toen kwam er via de webcam ineens een vrouw in beeld en die zei iets van 'Ohgod, wie is dat?!' en zekeek mij aan. Waarop Andrew-Lee Potts antwoorde 'Dat is mijn dochter' en toen ging de computer uit en werd ik in het echt wakker.

misschien is dit wel gewoon een domme droom zonder betekenis, maar ik heb steeds van die vage dromen .

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024