Hoi,
Ik zou graag willen weten wat deze droom zou kunnen betekenen......
In het "echte" leven is R. een hele goede vriend van mij. In mijn droom ook.
We liggen naast elkaar in het gras, aan de rand van een dal en boven ons rijzen mooie huizen tegen de rotsen/bergen aan. blauwe lucht met wat schapenwolkjes aan de blauwe hemel We liggen te wachten, want men heeft verteld dat een mooie roofvogel over zou vliegen, met veel kract, harmonie en power. Dus we liggen daar naast elkaar. Onze handen spelen met de zonnestralen en vinden de weg naar elkaar en onze vingers verstrengelen zich met elkaar. En dan liggen we stil, hand in hand, te wachten...........
Dan ineens sta ik in een klein huisje, ziet er een beetje uit als een vakantiehuis, de inrichting.
Op dat moment weet ik dat ik regelmatig ga logeren bij die vriend, alleen zijn zijn ouders en broer er dan nooit. R. en zijn broer wonen nog thuis. (in het "echte" leven woont R. op zich zelf, maar heb nooit bij hem gelogeerd)
En dan stap ik het huis binnen, ik voel de aanwezigheid van R. maar zie hem niet. Wel zie ik zijn broer op de bank zitten, hij zit voor de tv en we begroeten elkaar. En dan zie ik zijn ouders zitten, aan de keukentafel. Althans ik zie alleen zijn moeder, voel wel de aanwezigheid van R. en zijn vader. Ze lachen en eten.
Ik maak aanstalten om weg te gaan, weg te lopen van dit tafereel. Ik voel me verbaasd, overdonderdt door dit schouwspel. Dan vraagt zijn moeder of ik een kopje thee lust. de aanwezigheid van de "mannen" voel ik niet meer. en daar aan de keukentafel raak ik in gesprek met de moeder van R. Het is geen vervelend gesprek, een gezellig en vertrouwd gesprek is het. Geheel ontspannen. En dan voel ik de aanwezigheid van R. weer....... en wordt ik wakker.
Wat zou deze droom kunnen betekenen?
Groetjes Sophie