Hoi allemaal, ik ben hier nieuw en ik heb nog geen profiel, maar ik heb wel een belangrijke vraag.
De laatste weken droom ik ongeveer 2 à 3 keer per week over mijn leraar Geschiedenis van vórig jaar. Het was (is) een erg aantrekkelijke man voor zijn leeftijd maar ik heb nog nooit gevoelens bij hem gehad ofzoiets. Het was ook een erg fijne leraar en ik ging altijd met veel plezier naar zijn les toe. Als ik hem nu op de gang tegenkom dan zegt hij altijd wel hoi en praten we wat.
Alleen nu droom ik sinds een tijdje best vaak over hem, de droom die ik me nog het meeste herinner is deze:
We waren op wintersport met school en ik stond op een hoge berg met die leraar en mijn andere leraar M&O vorig jaar, ook een topvent. In het echt zaten we altijd een beetje te dollen en dit deed hij in mijn droom ook. Hij had zijn koffertje bij en op een gegeven moment sprong hij van de berg en liep hij weg. Ik stond er nog met mijn leraar GS en we stonden gewoon een beetje te kijken. Op en gegeven moment keek hij me aan en kuste hij me en vertelde hij dat hij verliefd op me was. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Iemand van school had het gezien en de volgende dag sprak de hele school over het schandaal.
In elke droom gaat het wel zo dat hij me kust óf dat hij opbiecht dat hij verliefd op me is. Ik heb zelfs één keer gedroomd dat we seks hadden, moet je hem de volgende dag eens tegenkomen op school ;)
Maargoed ik vind dit dus zeer naar, want telkens als ik de vorige nacht een droom over hem heb gehad en hem de volgende dag tegenkom voel ik me zó ongemakkelijk.
Belangrijk detail: in de droom benadrukt hij vaak dat ik zijn favoriete leerling was of iets in die richting.
Wat zou dit kunnen betekenen? Ik heb geen echte gevoelens voor hem, daar ben ik zeker van.