Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

excuses en knuffels van exvriendjes

Feline
10 april 2010

Ik heb de afgelopen week eerst gedroomd over een brand boven een deur die ik na veel nadenken, afwachten en moeilijk doen heb gedooft met een brandblusser. Daarna heb ik in diezelfde week van exvriendje gedroomd. Hij was heel lief voor me. Hij gaf me een knuffel en voelde echt als mijn beste vriend. Warm, zacht. Niets sexueels. Terwijl we elkaar al jaren niet meer zien en ik zelfs een beetje bang voor hem ben. Ook een ander exvriendje kwam langs in een droom ook hij was heel lief en vriendelijk tegen me. Nu had ik de afgelopen tijd, ook nog tijdens de droom van het vuur een relatie. Deze man heeft een paar dagen geleden het op zeer botte en kinderachtige wijze (via een smsje...) uitgemaakt. Daarna droomde ik dus van de 2 exen. Nu droomde ik vannacht van de laatste man (van de sms) waarin hij mij zijn excuses aanbiedt en me ook weer een knuffel geeft. Nu denk ik dat er zoveel symbolen in mijn dromen zitten, maar heb geen idee wat het betekend. Ben heel benieuwd of jullie me kunnen helpen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024