Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wenen in slaap

Lotteken
14 jaar geleden

Soms ween ik in mijn slaap. Ik droom dan over iets ergs of zo en dan ween ik in mijn droom maar ook in het echt. Ik studeer op school Humane Wetenschappen en ik zou mijn eindwerk over dromen willen maken. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die ook soms wenen in hun slaap en of die in het echte leven veel opkroppen en hun gevoelens niet altijd laten blijken.
Bedankt,
Lotte

jc
11 jaar geleden

Beste,
Ik ben erg geïnteresseerd in dit onderwerp daar het iets is die ik ook regelmatig meemaak en er graag wat meer over te weten zou komen. Ik zie dat u deze vraag een drietal jaren terug heeft gesteld en dus misschien ondertussen toch al wat te weten bent gekomen?? Misschien kunt u mij via mail contacteren?
Mvg, jc

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024