Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

2 dromen

D.Psyco
14 jaar geleden

halloe iedereeen!

Ik heb vanacht een droom gehad die ik zo vreemd vond en ik kan de betekenis niet vinden.
Ik droomde dat ik naar het bed keek van mijn broer en ik zag een kattenpootje onder de dekens vandaan komen.
Ik dacht datmijn kater dus onder de dekens lag te slapen.
Dit bleek echter niet. het was alleen een kattenpoot.
Toen ik opzij keek zag ik mijn kat aan komen strompelen. Hij was nog een poot kwijt en liep dus met 2 poten(1 voorpoot en 1 achterpoot)
Het bloed van de kat zag ik ook, maar de kat toonde geen angstige blik, het gedroeg zich normaal.
Ik rende in paniek naar mijn moeder en vertelde wat er met onze kat was gebeurt en zij reageerde heel koeltjes dat het waarschijnlijk afgelopen met hem zou zijn.
Weet iemand de betekenis van deze droom?
Groetjes D.Psyco

Kez
14 jaar geleden

Hoi

Beetje moeilijke droom
Volgens mij heeft het iets met vrouwen te maken.
Poezen staan (oa) voor seksuele energie,maar die zit onder een deken (deken, bescherming zoeken)
Of mischien meer met je eigen vrouwelijke energie (poezen en moeder)
Of je hebt vrouwelijke trekjes, en je voelt je daar niet goed bij

Groetjes

D.psyco
14 jaar geleden

Zit wat in maar het was geen poes, het was een kater.

asha
13 jaar geleden

Ik heb vannacht exact hetzelfde gedroomd. Alleen mijn kat had geen bloed er meer aan.
Heb je inmiddels de betekenis er van kunnen achetrhalen?
Ben erg benieuwd!

Groetjes,

Asha

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024