Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

In de modder vallen

Happy Sugar
14 jaar geleden

Ik droomde dat ik aan het fietsen was op een soort harde zandweg (Deze weg was in de buurt van ons vorige huis in het echt). Het is een een rechte weg. Ik fietste achter 2 oude vrouwtjes, 10 a 15 meter fietste ik achter hun. Ik zag ze in de verte verdwijnen is een soort mist, maar het was ook weer geen mist. Het was een beetje onduidelijk. Ik keek waar ze konder zijn. Ineens zag ik dat de weg langzaam in modder veranderde. Maar in plaats van dat ik stopte fietste ik gewoon door, want ik dacht als die oude vrouwtjes het ook kunnen, kan ik het ook. Ik kwam misschien 1 meter ver in de modder en ik viel zo voorover in de modder. Het rare is dat ik er voor zorgde dat ik op me buik viel, zodat alleen mijn trui en gezicht vies werden. Mijn broek mocht absoluut niet vies worden. Ik weet niet waarom. Terwijl ik in de modder lag stond er een jongen op een quad toe te kijken. ( ik kende die jongen ook niet, en ik ken ook niemand met een quad). Hij maakte een grapje en bleef verder kijken.

Toen werd ik wakker door me wekker in het echt. Maar ik snap niet goed wat dit betekent. En ik snap al helemaal niet waarom me broek niet onder de modder mocht komen. Kan iemand een (beetje) uitleg geven?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024