Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wat betekent dit?

Nien.
14 jaar geleden

Hoi,

Ik heb deze droom al een paar keer gedroomd en ik wil best graag weten wat deze betekent.
Mijn droom begint met dat ik op kamp ga, en al mijn spullen die ik meeneem (wat de meest onnozele dingen zijn) staan op onze oprit.
Terwijl ik dingen na check, staat er opeens een man op mijn oprit. Het is een lange, brede man met kort, grijs haar en een dikke neus. Hij vraagt mij of ik misschien iets heb voor hem. Ik loop naar achter om te kijken of ik iets voor hem heb, en als ik terugkom zie ik hem wegrennen met al mijn spullen die ik mee wilde nemen op kamp. En ik probeer nog achter 'm aan te rennen, en ook al rent deze man heel langzaam, ikzelf kom niet vooruit. En dan word ik altijd wakker.

Iemand die weet wat dit betekent?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024