Vannacht droomde ik dat ik samen met docenten van school naar een feest ging. Het was een grote zaal die overging in een grasveld, maar niemand kon dat grasveld op, het was verboden. Na een tijdje zei ik tegen de docenten dat ik eventjes iets moest doen. Terwijl ik rondliep kwam ik mijn favoriete schrijver, Ronald Giphart tegen. Hij begroette me alsof ik een goede vriendin van hem was en vroeg me of ik met hem mee wilde. weg van de drukke zaal.
Hij nam me mee naar het grasveld. Iedereen kon ons zien, maar dat intresseerde ons niet. Het was nacht, de maan verlichtte het enkelhoge gras en Ronald wees me op sterren en vertelde verhalen. Het was erg gezellig samen met hem. De gesprekken gingen gepaart met aanrakingen, uiteindelijk zaten we te flikflooien in dat grasveld dit draaide uit op een tongzoen.
Vlak nadat we zoenden, kwam een van mijn leraren (mijn favoriete leraar waar ik een oogje op heb) ineens het grasveld op gerent. Hij schreeuwde:"Dat doe je toch niet met dat(of mijn, weet ik niet meer zeker) meisje!" Razendsnel was hij bij ons, hij trok Ronald Giphart van me af en begon hem in elkaar te slaan. Ronald Giphart vocht terug, hij vond dat ik het verdiende.
Wát ik nu verdiende... tja geen idee :S
Het is erg vreemd... ik heb wel vaker over leraren (of andere mensen die dicht bij me staan) gedroomd, maar ik ben helemaal niet close met Ronald Giphart... Ik weet niet wat voor soort persoon het is, hoe hij praat etc.
Weet iemand wat de droom kan betekenen?
Ik ben erg benieuwd!