Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over middelbare school, beugel, optredens en stelende meiden!

Creativity
14 jaar geleden

Ik droomde vannacht een heleboel verwarrende dingen waar ik graag de betekenis van wil weten. De volgorde weet ik niet precies meer, hoop dat dat geen invloed heeft.

Het 1e fragment was in een zaal waar 2 vriendinnen van me bezig waren met zingen, ze hadden van die draadloze koptelefoontjes en die moesten worden getest voor het optreden. [heb nu met vereniging voorstelling gehad] ik wilde eigenlijk naar de kleedkamer lopen maar 1 vriendin riep me. We kletsten wat en toen ging ik de kleedkamer in. Daar trof ik een een groepje van ong. 5 meiden aan met hun handen graaiend in mijn tas. Ik zei zo nuchter als wat waar ze in godsnaam mee bezig waren. Ze doken snel weg en ik ging doodleuk mijn spullen controleren. Vervolgens heb ik de gehele droom tegen iedereen lopen vertellen dat ze hun spullen niet moesten laten liggen omdat ze dan gejat zouden worden. [ dit kan met mijn opleiding te maken hebben, als je daar een shirt ergens laat liggen vind je hem waarschijnlijk nooit meer terug. Ook zou het met mijn zusje te maken kunnen hebben, ze heeft vaak mijn kleren aan en jat veel van mn spullen waardoor ik er weinig waarde meer aan hecht en eigenlijk nooit nieuwe kleren koop] Toen ik de kleedkamer uitging had ik mijn tas en een paar bruine laarzen bij me en opeens liep ik door mijn oude middelbare school. Ik zag bij de ingang H. binnenkomen [H. is een jongen die ik al lang ken en waarmee ik alleen nog contact heb op msn/sms, dit omdat hij een vriendin heeft en er wel iets speelt tussen ons..] Ik raakte een beetje in paniek van zijn aanwezigheid, deed alsof ik hem niet zag en liep zo door de school dat de kans het kleinst was dat ik hem tegen zou komen. Toen was ik opeens op de plek waar ik altijd zat in de pauzes, herkende een paar meiden van toen en vroeg ze waar ik de rest [geen idee wie eigenlijk] kon vinden. Ik liep die kant op en raakte een beetje verdwaald omdat ik het opeens niet herkende. De meiden die me die kant op hadden gestuurd riepen me terug en zeiden dat ze ook nog wel in die zaal konden zitten achter de houten deur. Ik was verbaasd , toen ik nog op de middelbare school zat was dat er nog niet. Ik liep naar de houten deur, deed de deur open en kwam in een enorme collegezaal terecht, waar de rest [nog steeds vaag] ook zat. De indeling was nogal vreemd, in de vorm van een driehoek.. in het midden was een podium in de vorm van een driehoek met daaromheen houten banken, die samen ook weer een driehoek vormden. Ik ging achteraan zitten, opeens was het podium weg en stonden alle banken in dezelfde richting, wel nog steeds in een driehoek.
Opeens ging er iemand naast me zitten, wat ik totaal niet begreep. Ik zat nogal alleen en voelde me ook niet echt op mijn gemak. Het was D. [een jongen van mijn opleiding waar ik helemaal niks mee heb, af en toe flirt hij met een vriendin van me die ook niet weet wat ze ermee moet] Eenmaal naast me wilt hij me helpen met mijn beugel. [Ik heb nu een draadje achter mijn tanden, beugel gehad] Die draadjes zaten opeens aan de voorkant van mijn tanden. Hij haalde dedraadjes los, draaide ze om en klaar was mijn beugel. Opeens was ik weer op de plek in school waar ik H. voor het eerst had gezien. Hij maakte mijn beugel af en er hing een heftige spanning.

Verder is er nog een los fragment, ik denk dat het ergens aan het begin was. Hier kijk ik naar een generale repetitie waarbij 3 meiden op het podium klaarstaan voor hun stuk. [een herken ik, ze is ook van mijn opleiding] Er komt iemand het podium op om nog iets aan hun kostuum te doen, ze hebben een soort rok aan waar nog iets onder moet. Bij de andere 2 meiden gaat het goed, bij de 3e niet. Haar kostuum gaat stuk, rolt alle kanten op? Heel erg vaag in ieder geval. Ik voelde me wel heel rot voor haar.

Einde! Iemand enig idee wat dit allemaal te betekenen heeft?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024