hallo!
Deze week heb ik 2x een droom gehad over een vliegtuig die neerstort, ik vond het zo gek 2x een vliegtuig crash droom in één week dat ik het hier maar even neer moest zetten.
In mijn eerste droom sta ik in de achtertuin met mn familie en kijk in de lucht. Er vliegen altijd heel veel vliegtuigen over want ik woon vlak bij een vliegveld, maar dan komt er ineens een vliegtuig zo vreselijk laag overvliegen dat ik echt bang wordt dat het vliegtuig het vliegveld niet haalt. Maar het vliegtuig vliegt voorbij het vliegveld en stort midden in de stad neer.
In mijn tweede droom ben ik op vakantie, mijn beste vriendin en de jongen waarop ik verliefd ben zijn bij me. Maar mn beste vriendin en die jongen waren van plan om nog door te reizen naar Faro, ik vond het best maar bleef waar ik was. We nemen afscheid en ik ga op het balkon zonnen.
Dan ineens zie ik een vliegtuig opstijgen, maar ik zie dat het verkeerd gaat. Het vliegtuig maakt een looping en stort vlak voor mijn hotel neer. Ik zie mensen die uit het vliegtuig proberen te ontsnappen, maar iedereen is heel rustig. Ik begin te huilen want het is het vliegtuig waar mn beste vriendin en die jongen mee weg gingen.
Dan word er op de deur geklopt en staan de twee voor mn deur, ze hebben niks en komen lachent binnen terwijl ik helemaal overstuur ben.
Ik zou heel erg graag willen weten wat dit betekend
alvast bedankt :)