Ik had echt de vreemdste droom ooit.
Ik weet niet alles meer, maar nog wel enkele details. Ik was in een tunnel en plots stond daar een jongen. Zwarte mist bedolf die jongen en hij veranderde in een soort monster maar ik was niet bang. Hij rende de tunnel uit en daar was een meer. Hij sprong er over en hing aan een paal midden in het meer. Ik deed precies het zelfde. Toen ik ook aan die paal hing boog die paal naar mijn kant en slingerde terug naar de monster zijn kant als een katapult en de monster werd met een razende vaart in het water geslingerd.
Ik keek op en de paal was gebroken. Ik had de bovenkant niet in het water zien vallen. Kort daarna sprong ik in het water en zag onder me (dit is niet goed te beschrijven) een soort buizenstelsel met gaten erin, zodat er ook water in de buizen zat. Allerlei mensen zwommen daar gewoon door en hadden een soort van wedstrijd. Ik zag plots het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien en zwom er naar toe. Ik ging er naast zitten en we hebben de rest van mijn droom gewoon gepraat.
Het klinkt misschien niet zo boeiend maar het was zo echt en bijzonder.
Ik heb geen flauw idee wat het ook maar kan betekenen en ik ben heel erg benieuwd.
mvg,
Q