Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn karakter word overgenomen?...

Char
14 jaar geleden

Oké, ik droomde vannacht over een nieuwe videogame. Ik droom wel vaker over videogames die nog niet bestaan maar dit was anders. Mijn karakter was de slechterik, maar niet echt. Mijn karakter was eigenlijk overgenomen door de échte slechterik. Mijn karakter was een soort prinses ofzo en regeerde over een deel van de wereld. Het ding dat mijn karakter had overgenomen wou de hele wereld regeren en zocht één of andere kracht. Ik wist op de een of andere manier dat dat mijn karakter was, ik weet niet hoe. Maar ik kroop in de huid van een ander karakter, de held. Of 1 van de helden. In ieder geval, ik moest naar een gezonken schip zoeken op een plek waar het water bevroren was. Ik zag het door het ijs heen, en ineens veranderde het ijs in water. Heel koud water. Op een aantal stukken ijs na. Dat werden heel scherpe, speerachtige stukken ijs en doorboorden delen van mijn lichaan. Alles werd zwart en ik werd wakker in een soort van grot. Ik ging de puzzels van de grot oplossen, maar toen ik bezig was werd ik wakker. Wat betekent dit?

Char

Nicolas
14 jaar geleden

Misschien heb je last van een schuldgevoel?

Char
14 jaar geleden

Ehm... niet echt. Waarom vraag je dat?

Btw, ik had opgezocht wat het betekende als demonen in je droom voorkwamen. Er stond ook bij wat het betekende als je werd overgenomen door een demon. "Als je droomt dat je door een demon bezeten bent, duidt dit op absolute hulpeloosheid." Klopt helemaal XD

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024