Oké, ik droomde vannacht over een nieuwe videogame. Ik droom wel vaker over videogames die nog niet bestaan maar dit was anders. Mijn karakter was de slechterik, maar niet echt. Mijn karakter was eigenlijk overgenomen door de échte slechterik. Mijn karakter was een soort prinses ofzo en regeerde over een deel van de wereld. Het ding dat mijn karakter had overgenomen wou de hele wereld regeren en zocht één of andere kracht. Ik wist op de een of andere manier dat dat mijn karakter was, ik weet niet hoe. Maar ik kroop in de huid van een ander karakter, de held. Of 1 van de helden. In ieder geval, ik moest naar een gezonken schip zoeken op een plek waar het water bevroren was. Ik zag het door het ijs heen, en ineens veranderde het ijs in water. Heel koud water. Op een aantal stukken ijs na. Dat werden heel scherpe, speerachtige stukken ijs en doorboorden delen van mijn lichaan. Alles werd zwart en ik werd wakker in een soort van grot. Ik ging de puzzels van de grot oplossen, maar toen ik bezig was werd ik wakker. Wat betekent dit?
Char