Ik droomden over mijn ex.Hij is altijd een vriend van mij geweest en mijn huidige partner.
Toen ik met mijn huidige partner de relatie had beindigt, ging ik veel met hem om.Uiteindlijk kregen we wat.
Doordat hij zich niet lekker voelden is hij gaan vragen aan mijn partner of hij het goed vond dat we wat hadden.
Mijn partner bleek nog van mij te houdene n ze kregen ruzie.Ik ben toen weer terug bij mijn andere partner gegaan
omdat ik nog van hem hield.
Mijn droom ging over dat ik verdwaald was in een bos.Een zwart met wit paard zonder zadel komt mij halen.
Ik heb het gevoel ik vlucht.Dan ben ik bij die vriend van mij( nu mijn ex) en laat de droom mij weten dat ik
geen relatie meer met hem wil en vrienden wil blijven.Hij daar en tegen heeft flink zich uitgesloofd want denkt dat
ik hem terug wil.Hij heeft kadootjes gekocht, wijn en de tafel is gedekt.
Ik voel me heel schuldig in mij droom dat ik hem moet vertellen ik bij zijn (ex) vriend blijf en gewoon vrienden wil blijven.
En dan word ik wakker.Ik haal uit deze droom dat ik het liever anders had gewild en dat ik gewoon vrienden had willen blijven,
want dan waren hij en mijn vriend nu niet vijanden van elkaar.En dat klopt ook.Ik had het ook anders gedaan als ik dit eerder wist.