Hé!
Ik droomde dat mijn zusje (10) 1.000 euro had gewonnen. Daarmee kon ze een zwembad laten bouwen, en al die glijbanen die waren ongelofelijk stijl. Ik wou er vanaf maar de glijbanen moes ik betalen met 1,- maar ik was blud? Ik ging de heletijd stiekem ervanaf. De glijbaan was rood, en ik had mijn kleren nog aan.
En nog iets..
Ik droomde dat er een hele hoge glijbaan, ongeveer 100 meter hoog in de lucht. Het had geen randen, maar ik mog ervanaf. Heel veel mensen keken onderaan hoe ik eraf ging. Het was akelig, en toen ik eraf ging was er een hele scherpe bocht en toen vloog ik eraf.
En nog wat..
Ik droomde ook over een tunnel bij een zwembad, daar was een groepje mensen en die vertelden: 'Er was een meisje met zwart haar, het is een meisje met een hart van goud. Ze werd er al een tijdje gepest. Toen werd ze door de tunnel geduwt, en toen ze terug wou, was de ingang bevroren. Het was er behoorlijk koud, de tunnel ging naar buiten en daar was zij. Ik (die jongen die het verteldt) zag het gebeuren en ik stopte mijn hoofd door het ijs en we bevroren samen weg. Het enige wat ik zag was haar oog, en ze was heel heel ver van me af.' Hij zei: 'Heel ver van me af' echt met ontzettende nadruk.
En nog iets..
Ik droomde dat ik in een raket ging dat heel hoog naarbovenw erd geschoten. Ik was al hoog maar het leek een kattapult en ik werd de lucht in geschoten. Hij lijkt een beetje op die 2de droom, maar hier vloog ik omhoog en dat voelde ik echt in mijn maag. En e waren ook heel veel toeschouwers.
De laatste...
Ik droomde ook dat ik van een schommel afviel, ik was eerst super vrolijk aan het schommelen. Lekker hoog. Maar voor me was een zwart gat en daarachter stond mijn familie. Toen vloog ik van de schommel af in het zwarte gat en schrok ik wakker. Ik zweette helemaal, mijn hart bonkte als een gek.
Asjeblieft, negeer mijn dromen niet en antwoordt please?
Liefs, Lindsay