Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

De betekenis van mijn droom.

14 jaar geleden

Beste forumleden,

vannacht heb ik een vreemde droom gehad, en ik kwam via het droom-ABC er niet uit.

In de droom was ik met een meisje waar ik vreselijk verliefd op geweest ben rond aan het lopen, Op een gegeven moment kom ik een groep meiden tegen waar die ik óf leuk vond/verliefd op was en één meisje waar ik nou nog steeds verliefd op ben. Het meisje waarmee ik rond liep is opeens spoorloos verdwenen. In de droom komen ze(het groepje meisjes) allemaal bij elkaar, dus vormen allemaal spontaan een stelletje. Ik kus het meisje waar ik verliefd op ben, en die trekt mij mee, waar een ander meisje staat. Ze zegt tegen mij iets van ''Ik wil haar, maar ik wil ook jou''(note; ik ben lesbisch, maar het vormt geen probleem voor mij. Ik ben out en proud, om het maar zo te zeggen). Ik loop daarop weg, omdat ik niet wil delen. Spontaan staan we allemaal op een heuvel, en ik ga onder een eenzame boom zitten. Dan komt er iemand die me wel bekend voorkomt maar waar ik geen idee van heb wie het is bij me zitten, en ik begin te huilen, en zeg ''Het gaat altijd zo, ik blijf altijd alleen over, ik wil en kan het niet meer.''. Uit de manier waarop ik tegen haar praat merk ik ook dat ze een leraar is van mij, oid, gezien dat ik het met haar over school heb en mevrouw ''...'' zeg.
Dan slaat de droom om en sta ik opeens in een nu vreemd huis in mijn ogen, in mijn droom was het echter mijn eigen huis. Het is groot, en licht, en in een verlaten gang staat een soort standbeeldje, midden in de zon. Als ik ernaar kijk is het een keltisch kruis. Ik schenk er verder geen aandacht aan, en loop naar de kamer van mijn zus. Ook deze is groot, maar donkerder, en typerend voor haar vol met gothische spulletjes en een grote disney-collectie. Ik loop op haar bureau af, waar blijkbaar iets belangrijks zou moeten liggen. Voor ik kon zien wat er gebeurde werd ik wakker, want mijn moeder kwam me wekken.
Als iemand een verklaring heet, dan graag, vertel het me. :)

groetjes, AutumnDreams.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024