Vannacht droomde ik dat ik in een trein zat vooraan, en ik kon meekijken met de bestuurder naar de sporen voor mij. We moesten eigenlijk naar rechts, maar daar kwam ons een trein tegemoet waardoor we rechtdoor moesten. Ik zag in de verte een andere trein aankomen, en had de neiging om te vluchten, maar ik hield mij in omdat het belachelijk zou zijn om hysterisch door de trein te lopen, die andere trein of de onze zou wel een geplande afslag nemen en dan zou ik daar staan in paniek. De trein kwam altijd maar dichter en ik had pas op het laatste moment door dat hij botste, de mensen achter mij konden weglopen maar ik niet meer. Mijn benen zaten vast en ik kon niet weg terwijl de trein op mij insloeg.
Dan was er nog een droom dat ik in de tuin verdwaald was, er liep een stier los en die wou me aanvallen. Ik riep op mijn vader om hem tegen te houden, ik was kwaad dat hij die stier daar zomaar los had laten lopen. Hij vatte de stier bij zijn horens en hij trok die zijn maag langs zijn mond naar buiten, de maag die naar buiten kwam leek op een slang en er stond een gezicht op dat lachte.
Zou iemand me hier de betekenis van kunnen vertellen, de droom was heel intens en ik was er echt een tijd niet goed van...