Hallo Allemaal,
Ik heb gisternacht een ontzettend rare droom/ervaring gehad..!! Ik ben er een beetje van geschrokken eigenlijk.
Voordat ik ging slapen (misschien een beetje apart,ik lag toen in bed) heb ik god om bepaalde krachten gevraagd.
Eenmaal in slaap gevallen droomde ik over een vrouw die een leren outfit droeg met een bijpassende hoed met een veer erin.
Ik zelf stond bij een ijzeren poort. Ik probeerde de poort te openen met behulp van een stokje/naald of iets in die richting.
Ik kreeg de poort niet open!Op dat moment verscheen de vrouw zij pakte het stokje/naald af stopte het in het slot en opende de poort.
Toen zij de poort opende gebeurde er iets vreemds , ik werd wakker en kon mijzelf niet bewegen! er waaide een harde wind met een
ijskoude stem door mijn gezicht.. ik wilde bewegen en gillen maar het lukte gewoon niet!!!
Gevoelsmatig na 1 min. was het opeens weg, sinds dat ik weer kon bewegen heb ik de hele nacht niet meer geslapen vanwege angst
Ik heb in het verleden meegemaakt dat ik wakker werd en onbewust rechtop ging zitten. Op het moment dat ik rechtop zat zag ik een zwart figuur verschijnen recht voor mijn bed. Hij verdween direct en ik viel weer in slaap. (Misschien heeft dit er ook iets mee te maken ik heb geen idee)
Ik hoor van jullie,
Bedankt
G.