Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ik voel me heel vaak bekeken?!

Lindsay
14 jaar geleden

Ik voel me heel vaak bekeken als ik sta te douchen, of als ik een schone onderbroek aan doe en ook als ik op de WC ben.
Ik voel me dan ook helemaal niet op mijn gemak, en daarom durf ik gewoon niet te gaan douchen ofzo.
Weet iemand of er dan echt een 'geest' is, of dat ik het me altijd verbeeld?
Het volgt me over waar ik ben, en ik heb ook het gevoel dat het ook alles van me weet...

Willen jullie deze bericht aub niet negeren? Ik weetdat dit niks met dromen heeft te maken,
maar ik heb ook gehoort dat dit meerdere mensen hebben en toch wil ik weten of dit echt is enzo..

Lindsay

Sille
14 jaar geleden

Misschien ben je bang dat er zomaar iemand binnen kan lopen en jou zien.
Dat hoeft volgensmij niet per se een geest te zijn.

elise
14 jaar geleden

Beste Lindsay,

Als je wilt en hier een mogelijkheid in ziet dan zouden wij (THPI) jouw huis kunnen onderzoeken voor paranormale activiteiten. Wij kunnen dan bevestigen of er hier sprake is van geesten en kunnen er misschien achterkomen wat ze willen of waarom ze hier zijn.

THPI staat voor The Hague Paranormal Investigators en wij onderzoeken plekken die bekend staan als "haunted".

Wij zouden het beste resultaat krijgen als wij een nachtelijke stake-out kunnen doen op de plekken waar jij de meeste waarnemingen hebt gehad.

Stuur mij een mailtje als je hier interesse in hebt of als je meer informatie wilt.

met vriendelijke groet,

elise
paranormal investigator in training
THPI
elise.thpi@gmail.com

doetjepuh
14 jaar geleden

hey linsday...

ik heb precies hetzelfde dat als ik sta te douchen of what ever... maar ook op straat soms... vooral bij ons in het dorp... laatst had ik ook last van knipperende lantaarnpalen... het kan natuurlijk ook de trillingen van mijn voetstappen zijn geweest die de lantaarnpaal deed knipperen maar ik had op dat moment ook echt zo'n achtervolgings gevoel...

hey elise,

ik vind het jammer dat jullie THPI er commercieel zijn door op televisie enzo te komen. geesten zijn over het algemeen iets persoonlijks,
En wanneer jullie daar aan het opnemen zijn en er geen sign van geesten te vinden is staat het hoofd van die persoon wel op televisie ik zelf zou dat niet zo prettig vinden... en me voor schut gezet voelen...

succes linsday!

Char
14 jaar geleden

Hey Lindsay,

Ik heb dat ook, maar dan vaak als ik op straat loop of ergens anders ben, nooit als ik bloot ben ofzo. ( Ben het ondertussen al gewend. ) En een keer toen had ik dat gevoel terwijl ik over straat liep, en toen ik achter me keek keek zag ik ineens een paar flarden mist iets van 10 meter van me vandaan??? Nou ja, nu weet ik tenminste dat ik het me niet inbeeldde. ^_^ ( Ik heb op dat terrein al vaker op plekken mist flarden gezien of gewoon mist, dus ja. )

Groetjes,
Char

Lindsay
14 jaar geleden

Wat fijn om te lezen dat het onderzocht kan worden.
Er zijn meer paranormale gebeurtenissen geweest, maar alleen als ik alleen ben.

Ik zal je snel een bericht sturen!

Lindsay

Sanne19
14 jaar geleden

Ik heb dit ook best vaak. Vooral als ik op m'n kamer ben. Inmiddels let ik er niet meer heel erg op, maar toch vind ik het best vreemd. Mijn moeder heeft hetzelfde. Zou dit een geest kunnen zijn? M'n moeder zegt dat we idd een geest in huis hebben, en zij kan hem ook zien. Kan iemand helpen????

kadirtje
14 jaar geleden

Beste lindsay en anderen.

Naast mensen zijn er ook andere levenden die wij niet kunnen waarnemen.
De dieren kunnen dat wel. dit is ook wetenschappelijk bewezen.

Een mens bestaat uit Ziel en Vlees

Vlees = is onze kleding

Ziel = Dat geef je karakter, denk manier, gevoelens enzovoort

Ons ziel is verbonden met ons hart. Vandaar voelen we ook dingen in ons hart als we bijvoorbeeld soms: verliefd zijn, boos zijn enz..

Ik zij dat er naast mensen dus ook andere levenden zijn.

Dat zijn "Djins"

Op zijn nederlands : "Demonen"

Net zoals mensen hebben zij ook gevoelens , wetenschap en dergelijke
Onder hun heb je ook Gelovigen en Niet gelovigen in God (allah).

De ongelovigen onder hun worden ook beschouwd als Duivelse demonen.

God heeft een grens gegeven aan de mens de ogen.

Wij kunnen niet verder zien dan wat we met onze ogen normaal zien.

Soms kan het zo zijn dat 1 van die demoon een mens gaat lastig vallen.

Dan kun je wel zulke dingen voelen als achtervolgd worden stemmen horen en dergelijke

De gene die dit doet zal een ongelovige demoon zijn.

Het laatsts geleden had ik ook precies het zelfde als jouw.

Maar nu weet ik hoe ik me kan beschermen. En hoor het niet meer.

Ik weet nog zelfs heel goed dat ik toen de trappen af ging thuis.

Ze mij met een laag stem zeiden : Oooo , Zoon van Adam Trap niet op ons .

Meestal bevinden demonen zich in badkamers, toiletten en naast de trappen.
en op hele vieze plekken.

Maar ik wel met 1 woord mijzelf te beschermen.

en dat is : Bismillahirrahmanirrahim

Beebee
14 jaar geleden

kijk eens op de tab schoon huis www.mediumbarbara.nl

Laura_Aardbei
14 jaar geleden

Ja, dat heb ik de laatste tijd ook vaak. Maar dan op mijn slaapkamer en op andere slaapkamers. Het kan ineens komen, als ik al een half uur in die kamer bezig ben, maar ook als ik de kamer binnenstap. Bij mij klopt het verhaal over demonen niet, over de wc, badkamer of vieze plekken.

Mariek
14 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik heb het aleen in de badkamer als ik aan het douchen ben en tandenpoetsen. Ook bij het doortrekken was ik altijd bang voor de toilet. alsof er iemand uit zou komen die me zou grijpen en meesleuren in het water.
Meestal zet ik dan muziek hard aan zodat ik mij concentreer op iets anders. Verder heb ik het namelijk nergens dus ik dacht dat ik gewoon bang was en mij dingen inbeeldde.

Vroeger woonde ik in een andere huis en was de badkamer beneden en mijn slaapkamer boven. Als ik dan doortrok rende ik naar boven en was ik bang dat ik op de trap gegrepen zou worden, Ik ging dan achterstevoren door de slaapkamerdeur omdat ik ergens had gehoord dat eventuele geesten niet mee naar binnen zouden gaan.

Gelukkig is het in dit huis minder, dus misschien is het toch een idee je huis te laten bekijken.

Groetes Mariek

melanie
13 jaar geleden

Hallo,

Ik ben Melanie,
Ik ben 17 jaar en het lijkt alsof ik geesten kan aan voelen.
Ik zie soms schimmen bij ons in huiss..
en soms bij anderen thuis,
kweet dan dat ik gewoon niet alleen ben,
soms geven ze me dingen door,
Ik geef 1 voorbeeld daar van.
: Mijn moeder was een paar weken zwanger,
En alles bleek goed te zijn.
Ze was naar haar werk.
ik lag op mijn bed en kon maar niet slapen.
Toen ik m'n ogen dicht deed kreeg ik iets binnen,
ik wist dat er iemand bij me was.
ik kan niet beschrijven hoe het gebeurde.
Maar oppeens wist ik dat er iets met mama ging gebeuren.
ik was er op voorbereid omdat iemand me het door had gegeven..
ik was helemaal zenuwachtig en smste me moeder hoe het ging. en dat ze naar huis moest komen.. ma ze zei dat dat niet kon..
Ik bennet zo lang wakker gebleven tot ze thuis wass.
Toen ze thuis was en de trap op liep tege 4 uur snachts liep ik haar te gemoet en heb haar verteld wat ik voelde..
ik wist natuurlijk niet zeker als er wel wat was met haar..
ze schrok er wel van..
Toen ging ze naar de wc, En hoorde haar huilen..
Ik vroeg wat er was.. en toen heeft ze een miskraam gekregen..

kan u hier op antwoorden?
Groetjes Melanie.

13 jaar geleden

haai lindsay, ik heb hetzelfde als jij hoor!
het meest als ik in de badkamer ben, dan schreeuwt mijn buik gewoon van, ik moet hier weg!! in mijn kamer heb ik dat ook wel eens, maar met andere mensen erbij nooit,..
ik heb mijn vriendinnen er toen bij gehaald, die hebben een of andere geest tervoorschijn getoverd en dat bleek een opa van mij te zijn de ik nooit gekend heb, die wilde me laten weten wat er met hem gebeurt was. hij bleek dood te zijn gegaan aan een ziekte en ik moest mijn oma laten weten dat ze goed zat bij mijn andere opa. toen ik het mijn moeder vertelde zei ze dat die stiefopa in spanje zat met een andere vrouw, en dat die helemaal niet dood was... raar he? ik probeer het gevoel gewoon te onderdrukken en negeren. soms word het te erg en ga ik snel naar beneden. misschien dat dit jou helpt?
kusje anne

bibibieber
11 jaar geleden

hallo ik ben een meisje van 11 jaar en voel me ook de hele tijd bekeken en ik durf nie eens te gaan douchen
heb net hetzelde probleeem als lindsay please reageer hier op

Deze discussie is gesloten.