Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Stervende

14 jaar geleden

Afgelopen drie dagen heb ik last van heel nare dromen.
Eergisteren droomde ik dat ik in de nieuwe wijk, waar ik misschien met mijn man en dochtertje ga wonen, nadat we die buurt bezocht hadden een pedofiel met een kind om zijn armen verschijnt en tegen mij zegt dat het niet zijn kind is en op een dreigende toon zegt dat ik het aan niemand mag vertellen . Vervolgens laat mijn dochtertje mijn arm los, en begint weg te rennen. Ik ren keihard achter haar aan en het lukt me eindelijk na veel moeite om haar vast te pakken.

Gisteren droomde ik dat mijn moeder naar haar land van herkomst vertrekt en bij een goede vriend van haar verblijft. Vervolgens belt ze me op om te vertellen dat ze ongeneeslijk ziek is en dat ze doodgaat. Ik zie haar voor me in bed liggen maar kan niet bij haar zijn en dat gevoel dat ik nooit meer haar kan zien maakt me in mijn droom ontzettend bang.

Vraag me af wat dit allemaal betekent...?

Mlis
14 jaar geleden

Hey Alissa,

Ik zag staan dat je van plan bent te gaan verhuizen met je man en dochter, dus ik denk dat het allemaal daarmee te maken heeft.
Kan het toevallig zo zijn dat je verder van je moeder weg gaat wonen?
Mijn moeder droomt ook altijd vreemde dingen als iemand op het punt staat te vertrekken, er gaat altijd iemand dood in haar droom of
iemand verdwaald of zo.
Volgens mij is het gewoon een gezonde spanning omtrent de nieuwe situatie. Onbewust toch een beetje bang misschien naar dit alles.

Groetjes,
Melissa