Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geest wilt lichaam binnen dringen tijdens droom

Daphne koper
14 jaar geleden

Hallo,

Ik heb al jaren dromen waarin geesten voorkomen.
In mijn ouderlijk huis heb ik altijd hele enge angstige dromen gehad vanaf kinds afaan.
Uiteindelijk is er een medium langs gekomen en heeft deze negatieve gedaante weg gehaald.
Toen waren de dromen ook meteen over en alles voelde heel anders boven.
Nou heb ik nog steeds heel vaak dromen met geesten en personen erin, vaak ook leuke dromen hoor!
Daardoor weet ik dat ik heeeel gevoelig ben voor geesten in mijn dromen.

Zelf woon ik nu samen met mijn vriend 2 jaar in een nieuw huis.
En sinds een tijdje heb ik weer enge rare dromen waarin een negatieve gedaante (ik kan hem niet zien) mij wilt overnemen.
Het word van kwaad tot erger.
Eerst was het opjagen en laten schrikken.
Daarna pakte het mij heel erg strak vast om mijn middel en begon zijn armen heel hard aan te duwen.
Ik voelde na heel veel tegen zetten opeens zijn vingers mijn 3de shakra punt binnen schieten.
Dit deed erg pijn en daarna schrok ik GELUKKIG wakker.
Het was een erg angstig gevoel omdat het in mij kwam en wou komen.
Nou heb ik weer een droom gehad van de week waarin hij mij weer te pakken nam.
Deze keer wou hij me neer steken met een mes en weer op hetzelfde punt.
Gelukkig had ik me sterk gemaakt en kon ik hem deze keer buiten houden.
Maar het word weer van kwaad tot erger....

We zijn ook al in dit huis van slaapkamer veranderd omdat ik niet kon slapen in de andere kamer.
Ik kan voelen dat er 2 soms 3 gedaantes mij s'avonds aan het bekijken zijn.
In de andere kamer kon ik gelukkig weer veel beter slapen maar het lijkt alsof het nu weer opnieuw begint maar nog veel erger.

Het lijkt alsof ik die ''dingen'' vaak aantrek omdat ik er erg gevoelig voor ben.
Wat moet ik doen???
Ik zit erover na te denken om misschien weer dat medium te laten komen...

Groetjes Daphne.

Maddy
14 jaar geleden

Hey,

Heb jij je huis al spiritueel gereinigd?
De oude traditie van de heksenbezem is om negatieve energieen letterlijk het huis uit te vegen, terwijl je bij iedere veeg een "incantation" uitspreekt. In dit geval iets van "Kwade energieeen, ga weg; je bent voor het laatst, vrolijkheid en vertrouwen komt in je plaats."Be creative! Een zo concreet mogelijke aanname van maken. JIJ DWINGT HET AF. Het is jouw huis. Soms helpt het als juist je vriend dit zou doen, de beschermende rol over jou op eist en de geest vertelt niet meer nodig en welkom te zijn als hij zo vervelend doet. Dan ga je alle ruimtes bij langs met Sandelhout en leg zout voor elke deur- of raamopening. Heel klein beetje is genoeg. Om de beschermende factor nog eens te verhogen kan je op de vier hoeken van je huis, of tuin (bv aan t begin van je oprit) ijzeren spijkers begraven. Die natuurlijk ook gereinigd zijn met de elementen, water, vuur wind, aarde en geest.

Echter, sommige geesten zijn met de eerste ferme waarschuwing al onder de indruk. Je kan ze dan ook uitnodigen te blijven, mits ze geen problemen veroorzaken.

Not every bad ghost, is a bad ghost. Most are simply misunderstood.

En schilden leren trekken. Visualiseer een bol van Wit Licht om je heen die begint onder je voeten (zo'n 30n centimeter de grond in), vloeiend sluitend boven je hoofd.

Good luck!

Cheers, Maddy

daphnekoper
14 jaar geleden

dankjewel!!!

Ik ga het proberen.
me vriend geloofd er niet zo heel veel in maar sinds hij met mij steeds meer meemaakt is dat wel aan het veranderen.

Met de bezem bedoel je een echte heksenbezem???
De mvr die de vroige x bij ons is geweest had een grote Ank en gebruikte die daarvoor.

GRoetjes Colinda

Maddy
14 jaar geleden

Geen probleem. Kennis is om te delen.

De wicca tradities doen het met een heksenbezem, maar een gewone werkt ook hoor. Gaat meer om de intentie, dan om het materiaal,

Die dame was dan uit een egyptische stroming. Whatever suits you.

Laat maar weten of 't hielp, of niet natuurlijk :)

Groetjes, Maddy