Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

geesten voelen

14 jaar geleden

Heey
Ik zal jullie even mijn verhaal vertellen.
Toen ik 10 was verhuisde ik naar een ander huis in Spijkenisse, ik voelde mij hier neit op me gemak en had vaak het gevoel alsof
iemand mij in de gaten hield. Het voelde totaal niet goed en ik werd er als 10 jarig kind heel erg bang van. Toen ik het mijn moeder
en haar nieuwe vriend vertelde. Vertelde haar vriend dat zijn exvrouw in dat huis was overleden aan kanker en dat het best zou kunnen zijn.
Ik dacht dat dat het niet zou kunnen zijn, want het voelde heel kil en koud als ik me bekeken voelde. 2 jaar later zijn wij verhuisd naar
het oosten in Duiven. Hier was het gevoel weg en alles was fijn. Na wat prive gedoe raakte ik depressief, ik ging dingen zien en horen
in mijn kamer, stemmen ene schimmen. Ik weet nog steeds niet of dit mijn verbeelding was. Ik besloot toen glaasje te gaan draaien
(ik was rond de 13 jaar). Het glad bewoog zich naar de letter W, ik schrok want ik kende geen overleden personen met letter W.
Ik ben toen gaan pendelen, ik vroeg of hier een geest aanwezig was en dat ding begon als een gek te bewegen. Ik hing m stil
en vroeg; Ben u een kwade geest? Ik kreeg geen beweging. Ik ben naar beneden gegaan en heb dit aan mijn moeder verteld en
ze schrok ervan, haar overleden broer heette namelijk wim/wimpie. Hierna heb ik niks raars gevoeld, behalve als ik de ketting droeg
die ik gebruikte voor het pendelen. Elke keer als ik dat kettinkje draag krijg ik een koud en kil gevoel. Ik heb deze kettinkjes opgeborgen
en nooit meer aangeraakt. Ik vroeg mijn vriendin hoe dit zou komen, en toen ze het kettinkje in dr handen had kreeg zij precies het zelfde
gevoel; koud en kil. Sinds een paar maanden begon ik oppeens last te krijgen van een bekeken gevoel, vooral als ik in de woonkamer zit of
op mijn kamer. Ik (denk) schimmen te zien, en als ik naar de plaats van de schim loop lijkt het net alsof ik door een koude stofwolk loop,
ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Ik werd zo bang dat ik vroeg om het weg te gaan, maar het hielp niet het leek wel alsof die persoon
het leuk vind als ik bang word? Ik heb veel dingen al geprobeerd, er achter komen wie of wat het is, vragen het weg te gaan, en met brandende
sali door het huis lopen werkt ook niet. Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes

14 jaar geleden

Hoi suunnii1

Het enigste wat je kan doen is om bescherming vragen aan je beschemengel.

Groeten H@ns.

Bubblleeesss
13 jaar geleden

ik weet niet of je nog steeds de zelfde probleem hebt en wat hans zei moet je niet doen
lekker slim is dat je word bekeken door geesten en wilt hij dat je hulp gaat roepen aan geesten
goeie geest slechte geest maakt niet uit een geest blijft een geest dus niet doen
je moet er van afblijven, pendel, ouja board enzo zo stel jeje open aan de geesten wereld
je moet ze helemaal met rust laten en ze kunnen ook je gedachtes beinvloede waaneer je de neiging krijgt
om te pendelen niet doen en NOOOOIT vrage ben je een kwade geest dat soort vragen moet je nooit stellen
je hebt ze zelf opgeroepen praat niet tegen hun gewoon niks doen ga een normale leventje leiden laat dit soort dingen met rust
en het komt van zelf goed, ik heb ook mee gemaakt en dit meen ik siries dat een lesbiese geest aan mij middernacht vroeg
hoe het met me ging en ook zei ze ''mijn naam'' koooomm ''naam'' koooommm ik heb mijn tarot kaartje verbrand pendel weggeooid
en nou heb ik er geen last meer van dit was vorige jaar ofzo 6 /7 maande gelede